• Stopáž: 35 minut
  • Kategorie:
  • Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Bedra

Video je dostupné pouze předplatitelům.

Tutoriál, který se věnuje problematice bolesti zad v bedrech a křížové oblasti. V tomto videu se zaměřuji právě na tento úsek zad. Budu více vysvětlovat, ale zacvičíme si a můžete si některé cviky vybrat a zařadit je do své rutiny, nebo do svých ,,sos cviků“ 😊

ZDE je odkaz na článek, který zmiňuji ve videu

6 Comments
  1. Lucie

    Dobrý den, Kristýnko,

    děkuji za video, tohle je pro mě aktuální téma:-) ráda bych se na něco zeptala jestli nebudete znát odpověď. Když cvičím sholder bridge a vlastně všechny cviky v této pozici, tak za chvilinku dostávám křeče do hamstringů a musím přestat. A nemůžu odcvičit všechna opakování. Nevíte čím by to mohlo být? Jestli to jsou málo posílený svaly nebo co….Děkuji za odpověď.

    Lucka

    • Kristýna Karmazínová

      Luci, dekuji moc! Já si myslím, že ty svaly na zadní straně stehen budete mít možná zkrácené, proto častěji protahujte, např. vleže na zádech(nohy na šíři boků, jedna noha pokrčená/nebo ji můžete časem i protáhnout) přitahujte jednu a pak i druhou nohu k sobě. Cvik je popsaný zde https://www.onlinepilates.cz/videos/uvolnujici-stretching-celeho-tela/ v čase 3:54 😉 Jinak cviky v shoulder bridge dělejte prozatím pomaleji, klidně méně opakování a pořádně je prodýchejte😉 držím palce dejte vědět.

  2. Eva

    I já moc děkuji konkrétněza toto cvičení. Ráda cvičím videa na celé tělo, teď ty cviky budu vnímat jinak 🙂

  3. klára

    také velmi děkuji za toto video 🙂

  4. Jitka

    perfektní, hned po prvním zacvičení této sestavy znatelný rozdíl v držení těla. když se přidá pár cviků na břicho, dokonalé

    • Kristýna Karmazínová

      To jsem ráda, ano břicho – hlavně to spodní(a zároveň správně aktivovaný a posílený přímý břišní sval) s bedry souvisí! Je důležité mít správně posílené břišní svaly, abychom ochránili bedra😉

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

Váš komentář bude uveřejněn ihned po schválení.

vymazat formulářOdeslat