Video je dostupné pouze předplatitelům.

Cvičení na celé tělo nejen pro těhotné! Posílíme paže, záda, celou dolní polovinu těla a šikmé břišní svaly a také posílíme jemně střed těla, takže cvičení je vhodné pro těhotné, nebo po porodu, nicméně pokud jste před otěhotněním necvičila, nebo se na posílení abdominální oblasti necítíte, tuto část videa přeskočte.

Cvičení v těhotenství nejprve konzultujte se svým lékařem.

Zkrátka poslouchejte své tělo, necvičte co je vám nepříjemné a odpočívejte kdykoliv potřebujete.

ZDE JE ČLÁNEK O CVIČENÍ V TĚHOTENSTVÍ

  • Stopáž: 44 minut
  • Kategorie: celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE

3 Comments
  1. Milu

    Jako vždy oba palce nahoru za krásné cvičení, Kristýnko👏👏👏Pěkné dny🙋‍♀️

    • Kristýna Karmazínová

      Děkuji, Miluško!! Jsem ráda, že se cvičení líbilo🥰

  2. Milu

    Tak zjišťuji, že máte úplnou pravdu co se týče pravidelnosti cvičení, resp. cvičit každý den. Mám za sebou 7. den dovolené, kdy beru lekce opravdu každý den a je to znát, jak dobře se mi cvičí. Běžně dávám pouze víkendy, a to je fakt málo. Kéž by mi to odhodlání vydrželo😁
    Zítra odjíždíme do Jeseníku (města) a těším se nejen na krásnou přírodu, ale i na online pilates😂😂
    Krásné dny, Kristýnko🌹

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

Možná si přejete použít toto: HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> Váš komentář bude uveřejněn ihned po schválení.

vymazat formulářOdeslat