• Stopáž: 10:10 minut
  • Kategorie: Dolní polovina těla
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

Tahle rychlovka je sice zaměřená na dolní polovinu těla, ale posílíte i šikmé břišní svaly a paže, protože na začátku budeme opřené o loket. Takže skvělá lekce samostatně nebo jako doplnění k dalšímu cvičení, či kardiu.

🐬 🌊 Užijte si tuto lekci u moře se mnou a promiňte mi prosím horší kvalitu zvuku

🤰🏻Lekce je vhodná i pro těhotné, ale cvičení v těhotenství vždy přizpůsobte svým aktuálním potřebám

8 Comments
  1. Milu

    Parada, Kristynko – kratke a vydatne?

    • Kristýna Karmazínová

      Děkuji, Milu! ?

  2. Lenka

    Super cvičení, krásně mě doplní lekci kardia, Po měsíci cvičení začínám vidět změny na nožkách a to díky Tvému pilates „o)

    • Kristýna Karmazínová

      Tak to je paráda, Leni! Jojo, nohy jdou vidět docela brzo, jak se pěkně rýsují – už třeba po tom měsíci, to je bezva! 😘

    • Kristýna Karmazínová

      Tak to je super zpráva!! Děkuji! 🙂

  3. Aneta

    perfektní cvičení v těhotenství, zadek i nohy pálí. 🙂

    • Kristýna Karmazínová

      Díky moc, to je dobře!😅

  4. Klára

    Tak dnes cvičím čtyři měsíce po porodu… Myslela jsem si, jak mám nohy už trošku naposilované z chození do schodů k přebalováku a ono vůbec 😀 Respektive pilates na nohy je pro mě prostě masakr! Těším se na pokroky.

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

Váš komentář bude uveřejněn ihned po schválení.

vymazat formulářOdeslat