Video je dostupné pouze předplatitelům.

V této lekci budeme cvičit na celé tělo, posílíme hýždě, hamstringy, ale i záda, paže a jemně posílíme střed těla a svaly pánevního dna. Ve videu jsem ve druhém trimestru těhotenství, takže ho určitě můžete vyzkoušet, pokud jste těhotné, nebo po porodu. Nicméně pokud jste před otěhotněním necvičila, nebo se na posílení abdominální oblasti necítíte, tuto část videa přeskočte.

Cvičení v těhotenství nejprve konzultujte se svým lékařem.

Poslouchejte své tělo, necvičte co je vám nepříjemné a odpočívejte kdykoliv potřebujete.

ZDE JE ČLÁNEK O CVIČENÍ V TĚHOTENSTVÍ

  • Stopáž: 22:42 sekund
  • Kategorie: CELÉ TĚLO
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE

1 Comment
  1. MilVan

    Super, super lekce – stejně se mi lehce třesou hýždě😁

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

Možná si přejete použít toto: HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> Váš komentář bude uveřejněn ihned po schválení.

vymazat formulářOdeslat