• Stopáž: 43:038 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

Kompletní pilates lekce na celé tělo!

12 Comments
  1. Jarka

    Parádní lekce, jestli po ní nebudu mít zadek jako kmínek, tak už nikdy 🙂

    • Kristýna Karmazínová

      Díky moc! Určitě budete! 🙂

  2. Milu

    Kristynko, temto 40minutovym lekcim rikam “nedelni”, protoze je cvicim prave v nedeli, kdy mam vetsi klid a vice casu pro sebe? Dnes me bohuzel v casti na zacatku, kdy se posilovalo bricho a nohy byly sikmo vzhuru, chytaly krece do trisla, takze jsem prerusovala. Ale je to opet paradni lekce a vyborne protazeni v zaveru jako vzdy. Pekne dny a mnoho energie?

    • Kristýna Karmazínová

      Milu, Vy jste fakt skvělá! Moc si vážím toho, jak pravidelně cvičíte! A nebojte, ono to časem přejde a děláte dobře. Když to není příjemné, nebo je toho na Vás moc, stopněte video a protáhněte se a klidně snižte počet opakování.?

  3. Martina

    Poslední dobou jsem si moc oblíbilia tato dlouhá cvičení, ve kterých se krásně procvičí víc partií. Děkuji z ně moc přeji hodně energie do dalších takových lekcí.

    • Kristýna Karmazínová

      Moc děkuji, Marti, ano vše je v plánu, jakmile se dám trošku do kupy po porodu 🙂

  4. Lenka

    Super cvičení, mám pocit, že jsem konečně našla cvičení, které jsem hledala. Je to krásně vysvětlené a ještě jsem nenašla video, které by mě nebavilo, naopak se těším až večer dorazím z práce domů a potrápím svaly, které si i protáhnu. Pokud nestíhám, dám si dvě kratší videa, ale tyhle dlouhý jsou nej :o)

    • Kristýna Karmazínová

      Moc děkuji, Leni, přesně tak jsem to měla i já, když jsem objevila pilates 🙂

  5. Michaela

    Kristýnko, užasne cvičeni, i s padesátkou na krku jsem to zvládla. Hurááá.

    • Kristýna Karmazínová

      Jste skvělá, Míšo! Jen tak dál!👏 👏

  6. Barbora

    Můžu se zeptat? Při cvičení na zádech v tomto videu, má být „tunel pro berušku“ nebo jsou bedra přitisknuta k podložce?
    Děkuji. 🙂

    • Kristýna Karmazínová

      Ono záleží – pokud dokážete udržet neutrální pozici -to zn. přirozené zakřivení páteře během cvičení a neprohýbat se v bedrech, je to ok. Ale protože ve většině cviků máme tendenci se prohnout příliš v bedrech, je bezpečnější být v pozici imprint. Klidně mi napište, který cvik (minutu) myslíte konkrétně 🙂

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat