• Stopáž: 13:09 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

Tuhle sestavu cvičím, když nemám moc času, ale přesto si chci hezky zacvičit na celé tělo. Pilates je disciplína, a proto je důležité cvičit pravidelně – ideálně každý den, alespoň chvilku. Takže když si každý den zacvičíte – třeba jen pár minut, nebude pak pro vás problém zařadit do tréninku delší lekci a nebudete mít pocit, že začínáte znovu od nuly.

2 Comments
  1. Barbora

    Tohle je skvělá sestava! Na ráno naprostý ideál :) Jen mám problém s roll over :( Sice ještě před měsícem jsem se ani nehla a teď už ty nohy za hlavu hodím, ale strašně mě tam drží bedra. Mám je úplně jakoby ztuhlá a dál se prostě neposunu… Ale doufám, že to časem povolí. Stejně jako u mořské panny jsem ani náhodou nedala obě sedací kosti na zem, měla jsem to strašně zkrácené kolem kyčlí a teď už se daří. Mohu potvrdit, že v té flexibilitě je každodenní cvičení znát. Sice to jde po malých krůčcích, ale alespoň je stále vidět nějaký posun :) A u shoulder bridge vůbec nemůžu cvičit ten cvik, kdy je noha nahoře a zadek jde dolů. Tam nějak neudržím bedra, tak nahrazuju začátečnickými verzemi. Cvičení s Vámi mě opravdu strašně moc baví. Jen lituji, že ten pilates víkend tentokrát nedám, ale snad se to bude někdy opakovat :)

    • Kristýna Karmazínová

      Moc děkuji!!! Roll over teď neřešte – nechoďte nohama až za hlavu, zatím jen zvedejte zadek s nohama nahoru pomocí břišních svalů a dál jděte, až když budete cítit, že to břicho utáhne. A v shoul. br. to děláte skvěle, mě tento cvik s nohou nahoře také dlouho nešel! Zůstaňte u začátečnické varianty a časem to půjde lépe. A přesně, jde to po malých krůčcích, ale jistě a hlavně výsledky jsou dlouhodobé. Pilates víkend bude jistě další po prázdninách a na podzim třeba i cvičení u moře! Vše se včas dozvíte :-)

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat