Kristýna Karmazínová

Nevíte si rady?

Zde jsme pro připravili odpovědi na vaše nejčastější dotazy.

Po odeslání platby mi nepřišel email o aktivaci účtu.

Po připsání platby předplatného na účet je váš účet v onlinepilates.cz aktivován. Systém odešle automatickou odpověď na emailovou adresu zadanou v registračním formuláři. Pokud vám email nedorazí, prosím zkontrolujte spam složku, je možné, že zpráva skončila zde, nebo se zkuste rovnou přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem.

Může se také stát, že potvrzovací email nedorazí… V tom případě se zkuste 24 hodin po odepsání platby z vašeho účtu nebo po odeslání potvrzení o zaplacení přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem.

Nevím, jak se poprvé po provedení platby přihlásit

Přihlaste se v přihlašovacím formuláři v pravém horním rohu, pomocí svého přihlašovacího jména a hesla, které jste zadal/a při registraci

Proč mám další měsíc platit 15., když jsem se poprvé registroval/a až v druhé polovině měsíce? Nepřijdu tak o část předplatného?

O předplatné nepřijdete, povolujeme přibližně 14 denní prodlevu v zaplacení. Takže pokud poprvé zaplatíte např. 25. v měsíci, další měsíc sice zadáte platbu k 15., ale předplaceno máte z minulého měsíce až do konce měsíce dalšího. Takže platba provedená k 15. zajistí členství až do konce dalšího měsíce.

Na čas jsem přerušila členství a chci jej znovu obnovit, co mám udělat?

Zvolte si stejný způsob platby jako jste měla a do poznámky napište vaše jméno a zkratku „OBNOVA PŘEPLATNÉHO“, tím bude platba správně spárována s vaším účtem.