faq foto

Nevíte si rady?

Zde jsme pro připravili odpovědi na vaše nejčastější dotazy.

Jak to na onlinepilates.cz funguje (platby)

Po registraci vám bude vytvořit účet. Vyberete si ze tří způsobů plateb: Opakovaná měsíční za 199 Kč, opakovaná roční, nebo jednorázová roční platba kartou za 1 999 Kč.

Platba bude zrealizována prostřednictvím brány PayU a údaje o vaší platební kartě jsou 100% zabezpečeny platební bránou PayU.

Platba je možná i ze zahraničí, částka bude přepočtena podle aktuálního kurzu.

Členství můžete kdykoliv zrušit ve svém uživatelském profilu, tam uvidíte i počet zbývajících dní.

Jak zrušit opakované platby

Opakované platby jsou nastavené na měsíční, respektive roční opakování. V den, kdy má účet vypršet, dojde k platbě na další období. Platby jdou kdykoli zrušit. Účet je pak aktivní do posledního předplaceného dne, pak dojde k jeho smazání, o kterém budete informováni.

Pokud již nechcete s námi pokračovat, proveďte následující kroky:

  1. přihlašte se do svého uživatelského účtu. Pokud již přihlášeni jste a nenalézáte se v uživatelské sekci, klikněte na symbol uživatele
  2. jděte do „Editace profilu“ a zatrhněte volbu „Zrušit předplatné“.
  3. potvrďte tlačítkem „Upravit profil“

Akce je nevratná. Svého členství si můžete užívat dál, do posledního předplaceného dne. Poté účet vyprší a je zrušen a můžete si jej případně kdykoli znovu vytvořit.

Jak začít

Pokud nevíte jak začít, každý týden pro vás bude připraven program cvičení v sekci BLOG. Program bude vždy od pondělí do soboty. Na každý den bude připraveno jedno, nebo dvě videa. Pokud se vám nebude chtít do toho druhého, berte ho jako bonusové. Nedělejte si nic z toho, pokud nějaké dny vynecháte, ale pamatujte, že pravidelnost je důležitá. Pokud máte každý den jen deset minut, zacvičte si a tělo Vám jistě poděkuje. Pokud nechcete cvičit podle programu, můžete vybírat videa jednoduše podle času, který zrovna máte, nebo třeba podle tělesné partie, na kterou se chcete zaměřit.

Pro začátek si také můžete přečíst něco o metodě pilates. Sepsala jsem pro vás nejdůležitější principy ZDE

Doporučuji videa z kategorie ZÁKLADY a PRO ZAČÁTEČNÍKY

Jaké budu potřebovat pomůcky?

Pro mnohá cvičení budete potřebovat pouze podložku, já preferuji silnější jako je třeba tato, ale často cvičím i na tenčí, jako je třeba tato

Důležité je i pohodlné oblečení, doporučuji značku Breeze  Mám pro vás i slevový kód KRISTY10 na veškerý sortiment🤍

Pro videa s pomůckami budete potřebovat:

Posilovací gumu, já používám nejčastěji tuto (trochu jsem ji zastřihla, má je dlouhá přibližně jako má podložka), ale můžete cvičit i se slabší, nebo silnější

Činky – já používám 1 kg klasické např. tyto.  nebo s úchytem zde , nebo pro začátek postačí i menší lahve s vodou

Kotníková závaží 1kg např.tato

Kotníková závaží 0,5 kg já mám ráda značku Bala, ta je v ČR špatně k sehnání alternativa např. zde  nebo např. zde

Pilates kruh  – seženete např. tady

Overball (průměr kolem 20 cm, záleží na vás) např. tady

Po odeslání platby mi nepřišel email o aktivaci účtu.

Po připsání platby předplatného na účet je váš účet v onlinepilates.cz aktivován. Systém odešle automatickou odpověď na emailovou adresu zadanou v registračním formuláři. Pokud vám email nedorazí, prosím zkontrolujte spam složku, je možné, že zpráva skončila zde, nebo se zkuste rovnou přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem.

Může se také stát, že potvrzovací email nedorazí… V tom případě se zkuste 24 hodin po odepsání platby z vašeho účtu nebo po odeslání potvrzení o zaplacení přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem.

Nevím, jak se poprvé po provedení platby přihlásit

Přihlaste se v přihlašovacím formuláři v pravém horním rohu, pomocí svého přihlašovacího jména a hesla, které jste zadal/a při registraci

Na čas jsem přerušila členství a chci jej znovu obnovit, co mám udělat?

Znovu se zaregistrujte, vyberte typ předplatného a platbu uskutečněte prostřednictvím platební brány PayU

Platím si měsíční členství a chci přejít na roční. Jak to mám udělat?

Pokud jste platili přes platební bránu PayU a chcete přejít z měsíčního předplatného na roční, vyčkejte na vypršení stávajícího předplatného a pak vytvořte nové roční předplatné. Druhou možností je pod jiným uživatelským jménem a s jiným emailem provést novou (roční) registraci ihned a zrušit staré měsíční předplatné. Stejná platební karta nevadí.

Jsem těhotná, jak mám začít cvičit?

Pokud jste těhotná, doporučuji přečíst tento článek, než začnete cvičit a cvičte videa z kategorie PRO TĚHOTNÉ

Trpím bolestmi zad, jaká cvičení jsou pro mě vhodná?

ZDE  je odkaz na článek, který se týká bolesti hlavně spodní části zad

Dále doporučuji videa z kategorie ZÁDA a cvičit komplexně na celé tělo

Možné problémy přihlášením a připojením.

Nemohu se registrovat

  1. Již jste se registroval/-a, ale proces nedoběhl do konce.
    Může se stát, že se Váš počítač odpojil během platby od internetu, došlo k výpadku bankovních služeb, nebo platební brány. Proces musí proběhnout celý od začátku do konce a není možné vytvořit nového uživatele se stejným uživatelským jménem, nebo emailem.
    Můžete počkat jeden den a provést novou registraci se stejnými údaji, nebo napsat na tento email.
  2. Již jste se někdy v minulosti registroval/-a, ale účet není aktivní a nová registrace se stejnými údaji nejde provést.
    Pište na tento email.

Nemohu se přihlásit

  1. Špatné přihlašovací údaje.
    Uživatelské jméno i heslo jsou citlivé na velká a malá písmena a mezery. Zkuste je pozorně vyplnit ještě jednou. V případě zapomenutého hesla si ho můžete nastavit znovu . Více v sekci Nevzpomínám si na heslo, nebo uživatelské jméno.
  2. Účet již vypršel (jednorázová i opakovaná platba).
    Zkontrolujte svůj email. Můžete si založit nový účet na další období.
  3. Účet vypršel, nepodařilo se provést opakovanou platbu.
    Vaše karta možná expirovala a již máte novou, byla zablokována, byl překročený limit apod… Po dvou neúspěšných pokusech se účet smaže, v případě expirace karty ihned.
    Zkontrolujte svůj email. Proveďte registraci s novou, nebo jinou kartou.
  4. Účet ještě nebyl aktivován (dárková karta).
    Vyčkejte prosím na datum začátku předplatného.
  5. Problém s prohlížečem, VPN, firewallem, zabezpečením počítače.
    Zkuste jiný prohlížeč, deaktivovat VPN, přenastavit zabezpečení prohlížeče / firewallu / počítače.
  6. Technický problém na webu.
    Zkuste se přihlásit později.
  7. Problém přetrvává. Pište na tento email.

Nejde provést opakovanou platbu

Přišel Vám email, že se nepodařilo provést opakovanou platbu? To může mít více příčin. Pokud se Vám je podaří do následujícího dne opravit, platba proběhne a předplatné se prodlouží na další období. V opačném případě dojde ke zrušení účtu. Účet si poté můžete založit znovu, ale nejdříve prosím prověřte následující:

  1. Expirace karty
    První a další platby proběhly v pořádku, ale karta mezitím propadla a nejspíše máte novou. V takovém případě je potřeba nechat účet propadnout a další den provést registraci s novou kartou. U expirované karty se účet smaže již při prvním pokusu o platbu
  2. Nepovolené internetové, nebo MO/TO transakce na kartě.
    Karta by měla mít povolené nejen internetové transakce, ale i MO/TO platby, které jsou potřeba pro provádění opakovaných plateb. Jsou to tzv. transakce bez karty. Nastavení naleznete u své karty v internetové bance.
  3. Limity, aktivace
    Je možné, že se na daný den již vyčerpal stanovený limit (například po nákupu v eshopu), nebo v účtu nejsou peníze, kartu rušíte, nebo karta není aktivní. Takovou kartou nejde zaplatit.
  4. Problém na straně banky
    Máte-li vše správně nastavené, můžete se ve své bance dotázat, proč se transakce z minulého dne (nebo časného dnešního rána) nepodařilo provést a přijmout nějaká opatření. Automatické platby probíhají v noci, kdy banky občas provádějí údžbu a služby nemusí být dočasně dostupné. V takovém případě se transakce příští den pravděpodobně provede.
  5. Problém na straně brány
    Občas dochází k výpadkům u provozovatele platební brány, u nás je to PayU. V takovém případě se transakce příští den pravděpodobně provede.

Nevzpomínám si na heslo, nebo uživatelské jméno

  • Pokud si nepamatujete heslo, jděte na stránku pro obnovu zapomenutého hesla. Nechte si zaslat email s kódem, kód zkopírujte zpět do formuláře, vyplňte nové heslo, kód, emailovou adresu a uložte.
  • Pokud si nepamatujete, nebo si nejste jistý/-á uživatelským jménem, nechte si poslat ze stránky pro obnovu hesla email, ale heslo pak ve formuláři neměňte. V emailu se dozvíte Vaše uživatelské jméno. Naleznete jej hned v první řádce: Zdravíme z Online Pilates „vaše_uživatelské_jméno“. Uživatelské jméno musí být napsané přesně, včetně diakritiky, mezer a velkých písmen. Jděte na úvodní stranu a zkuste se znovu přihlásit. V případě neuspěchu klikněte na modré tlačítko v emailu a změňte také heslo.
  • Pokud jste odeslal/-a formulář pro obnovu hesla, ale email nedošel a v adresním řádku vidíte stále  https://www.onlinepilates.cz/forgot-password/ místo https://www.onlinepilates.cz/confirm-forgot-password/ , znamená to, že s tímto emailem není spojený žádný účet. Zkontrolujte, zda je email napsaný správně. Pokud ano, může to znamenat, že účet byl po dvou neúspěšných opakovaných platbách smazán. Možné příčiny a řešení jsou popsány pod heslem „Nemohu se přihlásit“ , bod 3.

Po přihlášení nemohu přehrát některá videa

  1. Prohlížeči možná chybí kodek pro přehrávání videa, jde o zastaralý, neaktualizovaný prohlížeč, nebo je nastaven tak, že blokuje některé služby.
    Zkuste jiný prohlížeč
  2. Připojujete se přes VPN.
    Deaktivujte VPN
  3. Jste za proxyserverem.
    Zkuste alternativní připojení k internetu, pokud je k dispozici