• Stopáž:35:50 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Zpět do formy nejen po porodu

Video je dostupné pouze předplatitelům.

Vítejte u pilates lekce na celé tělo, kde budeme tvarovat nohy, břicho, paže, ulevíme od bolesti zad a skvěle se protáhneme.

8 Comments
  1. Martina Kantorová

    Dobrý den, chtěla bych si předplatit členství. Moc děkuji MK

    • Kristýna Karmazínová

      Dobrý den, zaregistrujte se a postupujte dle instrukcí – platba příkazem/přes PayPal Díky a doufám, že si cvičení užijete!

  2. Míša Krajčová

    Děkuji za tohle video, je naprosto perfektní.I když si orecevzetí nedávám, letos jsem si slíbila jedno; pravidelně a to jaždy den cvičit onlinepilates.diky Kristýnko jste skvělá😊

    • Kristýna Karmazínová

      Děkuji, Míšo! Moc mě to těší a jsem ráda, že se mnou cvičíte! :-) Přeji vše nejlepší do nového roku!

    • Kristýna Karmazínová

      to jsem ráda, děkuji!:-)

  3. Barča

    Kristýno dobrý den, ztuhlé kvadricepsy – ty mohou za to, že mám problém držet nohu rovně point směrem ke stropu v lehu na zádech? Co s tím zle dělat? Jakým způsobem je „protáhnout“? Pokud nohu pokrčím, není to ono,cítím, že se flákám :).
    Chválím Vaši houževnatost po porodu, super změna, doufám, že i já se toho OTP zbavím… Ten je asi hlavně o stravě, já zkouším keto (stravou, ne pytlíky), ale ne tak zcela striktní, pečivo 1 x denně zařazuju – žitné, kváskové, které si peču. Jen dětem to moc nejede, tak je to trochu pakárna.
    Jinak díky, jsem moc spokojená s Vaším vedením, i když stále nezvládám ty dlouhé série u některých videí :). Pěkný den, Barča

    • Kristýna Karmazínová

      Zdravím, Barčo, jsem si jistá, že shodit ten OTP zvládneme spolu! :-) Máte pravdu, je to hlavně o stravě, kterou musíme uzpůsobit tak, aby OTP zmizel a vynikly naše pilatesem vyrýsované svaly! Ony tam jsou, všechny ten 6-pack máme, jen jde vydět, až když shodíme ten tučíček 😀 Takže přeji hodně úspěchů! Budu ráda za recept na žitný, nebo jiný fit chléb :-) Také mám v plánu začít péct. Nebojte, dlouhé série, co jsou teď náročné zkuste zase za nějakou dobu zopakovat a při pravidelném cvičení Vám slibuji, že uvidíte pokrok, zesílíte a už pro Vás nebudou tak náročné.
      Teď k protažení kvadricepsů:
      Takže ve stoje přitáhněte 1 patu k zadku – chytněte se za nárt přitahované nohy, tlačte nártem do dlaně a zároveň nohu přitahujte k zadku 2. rukou se o něco můžete přidržet, např. o židli – důležité je nemít koleno protahované nohy příliš vepředu- takže ho dejte na úroveň druhého kolene a srovnejte pánev, aby byla na středu + rovný postoj, vytahujte se nahoru.
      Zkuste vždy před cvičením kroužků nohu protáhnout – zastavte video a protáhněte takhle plus ještě vleže přitahování nohy k sobě a zároveň propínání v koleni. Zkuste to a dejte vědět :-) Krásný den, KK

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat