• Stopáž: 26:44 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

Tradiční cviky pilates i jejich variace, kompletní trénink na celé tělo. Tahle lekce je zkrácená verze tradiční hodinové lekce pilates pro všechny, co nemají moc času a chtějí si co nejefektivněji zacvičit do půl hodinky!

3 Comments
  1. Bára

    Kristýno zdravím, teda, všechny cviky v sedu, s roznožením a ťukáním lokty- naprostá katastrofa. Mám docela zatuhlé flexory kyčlí, takže už to roznožení a rovný sed na sedacích kostech je vypětí, ale dělá mi potíže i to ťuknutí loktem (i oběma), já se na tu zem prostě nedostanu. Jak protahovat? Stejně tak ramena – chytit se za rukama za zády nebo to protahování v leže na břiše je pro mne fakt s velkým vypětím. Videa se mi moc líbí a baví mě to, máte to prima seskládané, i když vydržet ty série na břicho jednu za druhou je masakr :). Přeji krásný den, Bára

    • Kristýna Karmazínová

      Zdravím Vás, Báro, děkuji, zrovna tahle lekce je docela náročná, takže chápu. Děkuji za info, budu do videí dávat více alternativ. Takže ke cvičení s roztaženýma nohama – nohy pokrčte v kolenou, tak aby se Vám dobře sedělo na sedacích kostech. Potom pokračujte podle videa, jen nechoďte až dolů, opravdu stačí pár cm, jen drobný pohyb, který budete časem prohlubovat. . Vůbec nemusíte až na zem! Stačí opravdu jen kousek, aby to bylo dobře cítit. Dál při cvičení na břiše : nechte paže podél těla, dlaně směrem ke stropu a jen přetáčejte palce k podlaze a tím pádem dlaně ke stehnům. A nebojte, vše se časem zlepší a uvidíte, jak se Vám lekce budou zdát méně náročné :-) Krásný den i Vám, Kristýna

  2. Kristýna

    Ahoj, chtěla bych se zeptat – v první části, když jsou zvednuté ruce i nohy, tak mě začíná bolet v půli zad – okolo posledních žeber. Nevíš, co bych mohla dělat špatně? Děkuji :)

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat