• Stopáž: 35:27 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

V tomto cvičení budeme používat kilová kotníková závaží, ale skvěle si zacvičíte i bez nich. Tenhle trénink je na celé tělo, skvěle tvaruje svaly nejen na nohou, ale posílíme skvěle i břicho a záda. Pojďte si dát pěkně do těla a výsledky se jistě dostaví!

6 Comments
  1. Barbora

    Super cviceni:) Závaží nemám, ale s ním bych stejně asi umřela:) pořádně jsem si makla í bez něj. Obecně mi dělá potíže pozice shoulder bridge.porad mě bolí bedra a musím být hodně nízko. U mořské panny nemám šanci mít obě sedací kosti na podložce. Vůbec mě to nepustí, tak snad časem;) Díky za super video, moc mě bavilo.

    • Kristýna Karmazínová

      Moc děkuju, Baru! V shoulder br. to děláte správně, nechoďte příliš vysoko, stačí po zapínání podprsenky. A to, že nejste oběma sedacíma kostma na podložce v mořské p. nevadí, tam jde hlavně o dobré protažení břišních svalů a zad. Jsem moc ráda, že Vás cvičení baví! Časem se Vám bude vše zdát mnohem jednodušší, tělo bude silnější!

  2. Zuzana

    Kristýnko, moc fajn sestava. Dala jsem ji teď teda bez závaží, ale i tak nohy cítím. Jen jsem se tě chtěla zeptat, poradit… Při shoulder bridge mám hrozny tlak v hlavě (neležím na ní, mužů s ní otáčet) a mám jakoby lehkou závrať od žaludku. Může to být tím, že to nedržím břichem? Ale jinak prostě pilates miluju a jsem nesmírně vděčná, že si s tímto projektem přišla až ke mě domů🙏 Už mám svůj rituál, ráno po probuzení jen protahování 5-10min. a večer po vykoupení syna, on ulehne na dobu mého cvičení k pohádce a já na podložku.😊

    • Kristýna Karmazínová

      Zuzanko, dekuji moc! Co se týče Vašeho problému – dýcháte správně? Zkuste si pozici trénovat samostatně a velmi pomalu a dýchat opravdu z hluboka – nádech, když jdete zadkem dolů a s výdechem nahoru. Pokud to nepomůže, zkuste nechodit pánví tak vysko, ale jen po zapínání podprsenky.A všechny cviky provádět takto nízko.A držet břicho, jen nezadržovat dech. Pak by to ještě mohlo být tlakem. Zkuste to a dejte mi prosím vědět, zda něco pomohlo.

  3. Zuzana

    Kristýnko, děkuju Ti moc za rady. Musím zatím chodit opravdu nízko a to dýchání, když si hlídám je to lepší. Mám opravdu tendenci zadržovat dech, tak to bude asi tím. Sama si to ani neuvědomuju! Ale jak píšeš o správném dýchání, tak tady dělám opravdu chybu! Děkuju moc za online rady! :-)

    • Kristýna Karmazínová

      Není vůbec zač, jsem ráda, že mohu pomoci alespoň online. Snad dech pomůže, kdyby něco, zase napiš. Nejlepší je živá lekce, kde se hodně věcí vychytá, tak třeba nám to někdy vyjde! :-)

Místo pro váš komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat