• Stopáž: 28:21 minut
  • Kategorie: Celé tělo
  • Pouze pro členy

Vyplněním registračního formuláře vám bude pod uvedenými údaji založen účet. V následujícím kroku budete vyzváni k provedení úhrady předplatného.

Platba bude zrealizována prostřednictvím vašeho Pay-pal účtu nebo bankovním převodem. Po připsání platby na účet vám bude zaslán e-mail s informací, že vaše předplatné je aktivní.

 

REGISTRACE


Video je dostupné pouze předplatitelům.

Hodně jste si psali o videa na celé tělo do třiceti minut, takže tady je opět jedno takové. Zaměříme se na všechny problematické partie a neopomeneme ani cviky na záda a protažení. Budete potřebovat jen podložku a 30 minut :-)

4 Comments
  1. Veronika Ř.

    Dobrý den Kristýno,
    moc děkuji za perfektní videa, opravdu mě to s Vámi moc baví :-)

    Mám ale jeden malý problém a třeba byste mi s ním uměla poradit. I zde je pozice sholder bridge a měli bychom zvedat jednu a druhou nohu. Bohužel, když jsem na pravé noze a protahuju levou, tak mě vždycky chytá úplně šílená křeč do pravého zadního stehna. Máte nějaký tip, jak rychle od křeče ulevit, abych mohla posilovat obě půlky zadku stejně? 😀 Na druhé noze se mi to totiž nikdy neděje a nerada bych měla jednu půlku sám sval a druhý samé sádlo :-))

    Moc děkuji
    Veronika

    • Kristýna Karmazínová

      Zdravím Veru, děkuji moc! K Vašemu dotazu – v tomto videu cvičím poměrně rychle, takže jak v tomto, nebo i v jiných cvičeních, kdy jste v pozici, že dostáváte křeč – video zastavte a udělejte si před cvičením stretching – ve Vašem případě hamstringů ( vleže na zádech 1 noha pokrčená nebo protažená a druhou nohu přitahujte k sobě a propínejte pomalu v koleni. – tento cvik je v mnoha videích např. zde v čase: 1.45 min. http://www.onlinepilates.cz/videos/perfektni-protazeni-celeho-tela/
      Protažení provádějte i po cvičení a celkově bych zařadila více stretchingu. Vyberte z kategorie stretching ( brzy budou i nová protahovací videa :-) no a v neposlední řadě můžete začít brát i magnezium, tím rozhodně nic nezkazíte. Dejte vědět, zda a co pomohlo. Díky, že se mnou cvičíte! KK

  2. Barbora

    Kristýno, moc díky za skvělé video! Jsem nadšená, když ukážete v nějakém cviku více možností a mohu si vybrat tu, kterou zvládám :)
    Obecně mi taky dělá největší problémy pozice shoulder bridge. Připadá mi, že tam bedra úplně nestíhají a asi úplně nejtěžší je pro mě snižování a vytahování zadku. Ale věřím, že se to taky časem upraví. Třeba když jsem s Vámi před třemi měsíci začínala, tak v pozici mořská panna jsem absolutně neměla obě sedací kosti na zemi. A teď už se mi to na jedné straně daří :) Takže nějaké pokroky jsou a jsem z toho nadšená :)

    • Kristýna Karmazínová

      To je skvělé Baru! A přesně jak píšete, dejte tomu čas a uvidíte, jak se tělo bude postupně měnit a jak budete sílit a cviky pro Vás budou snadnější. Sama si vzpomínám, jak jsem vůbec pár měsíců po porodu nemohla odrolovat, jak jsem trpěla v shoulder bridge, byla jsem tam také, věřte mi :-) ani teď ještě nejsem v top formě, ale o tom to není. Jde o to cítit se skvěle ve svém aktuálním těle právě teď :-)

Místo pro váš komentář

Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude publikována. Povinná pole jsou označena *

vymazat formulářOdeslat